Bedankt voor je bezoek aan Danxen!
Wij streven ernaar om u de beste shopping ervaring te bieden. Als u niet tevreden bent met uw bestelling, alstublieft Contacteer ons om het retourproces binnen 7 dagen na ontvangst van uw artikelen te starten.
Houd er rekening mee dat we alleen producten in hun oorspronkelijke staat accepteren-ongedragen, ongewassen, ongewijzigd, onbeschadigd, schoon, vrij van pluksel en haar en met tags intact en bevestigd. en we kunnen geen producten verwerken die worden geretourneerd zonder onze voorkennis.
Als u een of alle delen van uw bestelling wilt retourneren, moet u contact opnemen met de klantenservice op Contacteer ons and obtain a "Productretour" formulier dat bij uw pakket moet worden gevoegd.
Defecte, beschadigde of verkeerd verzonden items
U bent gekwalificeerd om de volledige terugbetaling te ontvangen als uw artikel (en) defect, beschadigd of verkeerd verzonden zijn. Als u denkt dat uw artikelen tijdens de levering zijn beschadigd, moet u een "bewijs van schade" verkrijgen bij uw bezorger, die moet worden opgenomen in uw teruggestuurde pakket.
Formaat aanpassen of aanpassen
Omdat al onze jurken met de hand worden genaaid en aangepast, kan de voltooide jurk ongeveer één inch in beide richtingen van de opgegeven maten variëren. Om ervoor te zorgen dat je jurk perfect bij je past, hebben onze kleermakers extra stof in de naden gereserveerd om kleine aanpassingen mogelijk te maken.
Omvangafwijking
Als uw kledingmaat met meer dan één inch afwijkt van de specificaties van uw bestelling, wordt u aangemoedigd om een lokale kleermaker te zoeken om aanpassingen aan te brengen. In dit geval vergoeden we u tot 25% van de aankoopprijs van het product (exclusief verzendkosten). Als u voor deze optie kiest, vergeet dan niet om een ontvangstbewijs van uw kleermaker aan te vragen. Een kopie van het ontvangstbewijs moet worden verstrekt om terugbetaling aan te vragen.
Artikel is de maat die u hebt besteld, maar past niet
Begrijp alsjeblieft dat items die niet goed passen, maar in overeenstemming zijn met de specificaties die je hebt besteld, niet geretourneerd of geruild kunnen worden. Uw optie is om op eigen kosten naar een lokale kleermaker te zoeken. Houd er rekening mee dat als de specificaties van uw bestelling aanzienlijk verschillen van het uiteindelijke formaataanvraag, het niet mogelijk is de grootte te wijzigen.
Kleur komt niet overeen
De instellingen van uw computerscherm kunnen de kleur van de afbeeldingen op de site veranderen. Lichte kleurafwijkingen betekenen mogelijk niet dat de jurk defect is of verkeerd wordt verzonden. Als u er echter zeker van bent dat u het artikel in een verkeerde kleur hebt ontvangen, neemt u contact op met de klantenservice om te zien of u het product kunt retourneren of terugbetalen.
Items die niet kunnen worden geretourneerd of geruild
1. Geen retouren en geen uitwisselingen voor gepersonaliseerde artikelen.
2. Geen retouren en geen ruilen voor bederfelijke waren, oorbellen (inclusief sieradensets met oorbellen) en artikelen voor persoonlijke verzorging (inclusief lingerie, enz.) Vanwege hygiënische redenen.
Bestellings-annulering
Wij begrijpen dat het een zeer belangrijke onderneming om een jurk voor uw speciale gelegenheid te bestellen, en onze annuleringsvoorwaarden is geformuleerd met dit in het achterhoofd. Het is echter belangrijk op te merken dat onze jurken op bestelling zijn gemaakt. Zodra het afstemmingsproces is begonnen, kunnen de materialen niet opnieuw worden gebruikt. Houd er rekening mee dat na het plaatsen van uw bestelling, er nog steeds tijd is om van gedachten te veranderen. Raadpleeg voor meer informatie onze annuleringsvoorwaarden hieronder.
Annuleringsbeleid
- Bestellingen die binnen 12 uur na bevestiging van de betaling worden geannuleerd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling die bestaat uit de volledige verzendkosten en 90% van de aankoopprijs van het product.
- Bestellingen geannuleerd binnen 12-24 uur na bevestiging van de betaling komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling bestaande uit volledige verzendkosten en 80% van de aankoopprijs van het product.
- Bestellingen die binnen 24-48 uur na bevestiging van de betaling worden geannuleerd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling die bestaat uit de volledige verzendkosten en 50% van de aankoopprijs van het product.
- Bestellingen die na 48 uur na bevestiging van de betaling worden geannuleerd, komen alleen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling van de volledige verzendkosten.
- Zodra uw bestelling is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.
Als u uw bestelling wilt annuleren, logt u in op Mijn bestellingen, selecteer de bestelling waar je hulp bij nodig hebt en vraag om annulering. Of klik alstublieft Contacteer ons verder gaan.
Acties | Tijd Frames | Terugbetaald bedrag | |
Product | Transportkosten | ||
Annulering | Binnen 12 uur na orderbevestiging | 90% | 100% |
Binnen 12-24 uur na orderbevestiging | 80% | 100% | |
Binnen 24-48 uur na orderbevestiging | 50% | 100% | |
Meer dan 48 uur, niet verzonden | geen | 100% | |
Bestelling verscheept | none | geen |
Terugkeerproces
1. Dien binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling een terugzendverzoek in bij Contact met de klantenservice. Vermeld een verklaring en foto's met de reden van uw terugkeer.
Wij behouden ons het recht voor het rendement zonder voorafgaande toestemming niet te accepteren van onze Customer Service.
2. Zodra onze klantendienst uw verzoek heeft goedgekeurd, zullen wij u een retouradres en een retourformulier voor producten verstrekken dat moet worden ingevuld en bij uw aangifte moet worden gevoegd. Stuur het item (s) binnen 3-5 werkdagen na ontvangst van het retourformulier naar uw lokale postkantoor. Gebruik GEEN koerierdienst zoals UPS, DHL of FedEx NIET; de normale economische postdienst zou prima zijn. Houd het trackingnummer veilig.
3. Alle items voor retourneren gaan door inspecties. We zullen de terugbetaling verwerken als we bevestigen dat het product de door u genoemde problemen bevat. Nadat de terugbetaling door ons is verwerkt, duurt het gewoonlijk 10-15 werkdagen voordat het geld op uw rekening is bijgeschreven, afhankelijk van uw bank of betaling service. Uw bank of betalingsdienst kan een kleine transactiekost in rekening brengen.
Alle betalingen met een creditcard worden alleen terugbetaald op de originele creditcard.
Let op: we behouden ons het recht voor om de terugbetaling niet te verwerken als ze in onaanvaardbare staat worden geretourneerd.